Määääddddzz

Jag avskyr när folk slaskar, det är det värsta jag vet. Min pappa är expert på det. Han slaskar hela tiden. Och jag blir lika irriterad varje måltid ''SLUTA SLASKA!!!!!!!''
En dag när jag och Sophie satt i soffan, helt inne i våra böcker, så sätter sig pappa vid matbordet för att äta frukost. Han tar fram sin blåa lilla kopp med kaffe i och en skinksmörgås. Sörplar i sig kaffet och börjar slaska.
''SLUTA SLASKA!!'' Skriker jag och Sophie. När man säger till en person att sluta, ja då slutar man ju. Förutom Mats-Eric, som är den värsta retstickan på hela jorden.
''Men pappa, varför slaskar du? Måste du verkligen göra det?'', frågar Sophie.
Så nu vet vi varför pappa slaskar ''För att det inte blir lika bra ''effekt'' ''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0