Jag har en vän En underbar och trofast vän

''Har jag nämnt för er att jag är höjdrädd??? Har jag nämnt det? Har jag nämnt att jag är höjdrädd?''  Panik, panik, panik när jag ska ta mig ner för den branta klippa vid zinken. Luanda försöker lugna ner mig.
''Maria, det kommer att gå jättebra. Håll mig bara i handen så ska du se att det ordnar sig''
''Nej tänk om jag ramlar. Ser ni hur brant det är?? Det här kommer att gå illa, DET KOMMER ATT GÅ ILLA!!!''
Luanda fortsätter ''Nej Maria du kommer inte att ramla, det går inte...jag lovar!''
När Luanda säger orden '' du kommer inte att ramla, jag lovar'' vad tror ni händer just då??
Emmeli ramlar, jag kollar på Luanda och säger '' Luanda, vad va det du sa?  Det går inte att ramla? ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0